FAQ

Om te voorkomen dat we overspoeld worden met telkens dezelfde vragen hebben we deze FAQ opgesteld.
  1. Bij wie kan ik terecht in geval van vragen, opmerkingen of onduidelijkheden?
  2. Betaal ik extra kosten als ik bestel via deze vergelijker
  3. Kan ik bij jullie een verzekering afsluiten?
  4. Wie is er verantwoordelijk bij niet of te laat leveren?
  5. Ik heb een klacht! Waar kan ik terecht?
  6. Geven jullie persoonlijk advies
  7. Hoe kan ik jullie bereiken

 

1 – U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de aanbieder.

2 – U betaalt geen extra kosten.

3 – Nee niet bij ons, maar wel bij de aanbieders op de vergelijker zonder extra kosten.

4 – Bij niet of te laat leveren is de verzekeraar verantwoordelijk.

5 – U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de aanbieder van de verzekering.

6 – Nee, wij kunnen en mogen u geen persoonlijk advies geven.

7 – Via het contactformulier